Sunday, 4 December 2011

Melawat Danish

     Semalam ahli keluarga dibenarkan melawat anak2 mereka...Memang Bibu tak sabar nak jumpa Danish. Dah seminggu Bibu tak tengok dia...Macam2 soalan Bibu nak tanya dia...heheee..tak sabar rasanya..
    Pukul 4.30 petang Bibu sampai ngan Yayah...Sedih Bibu tengok dia...kulit muka jadi hitam...bibir mengelupas sbb kurang minum air...Tangan penuh kene gigit nyamuk...Yang sedihnye, perut dah tak bulat lagi...Dulu slalu marah kat dia sbb mkn banyak, perut bulat...skarang dah kempis...hhuhhu...sedihnya...


Diorang tengah mkn..Makan dalam dulang berempat orang

Nampak kepala sikit je

Angkat dulang sampai senget2



Dah macam anak arab

Sempat lagi check barang dalam kete





Sedihnya Ammer nak tinggalkan Abg Danish

   Sebenarnya boleh bawa diorang ni balik semalaman..tapi Bibu tak nak bawa dia balik...Takut sama ada dia tak nak datang balik atau Bibu yang tak sanggup nak hantar semula..ehehehe....



3 comments:

  1. ame sedih xde geng nak wrestling...

    ReplyDelete
  2. sempat lagi tgk mighty beanz tu..cian danish...wuuuu

    ReplyDelete
  3. ala bibu, sejuk ati tgk anak pakai serban gitu...

    ReplyDelete